KANSALLISVALTIOIDEN TUHOAMINEN

Pastori Chris kertoo tällä videolla globalistien suunnitelmista kansallisvaltioiden tuhoamiseksi. Kaikki tämä on ollut tarkasti suunniteltua, ”Clever together” on Albert Piken unelman todeksi tulemista, jossa kaikki kansat sulautetaan yhteen ja samalla tuhotaan itsenäiset kansallisvaltiot. YK, EU jne.. ottavat entistä suuremmat roolit ja sinun omaa kotimaatasi ei enää ole olemassa. Eugeniikka (rotuhygienia) tulee myös olemaan isona osana
Tagged under:

Rapsodia 25.10.2020

 Joille Jumala tahtoi tehdä tiettäväksi, kuinka suuri pakanain keskuudessa on tämän salaisuuden kirkkaus: Kristus teissä, kirkkauden toivo. (Kolossalaiskirje 1:27) Kristinusko on Jumalan Sanan työskentelyä ihmisessä. Kristittynä sinä olet pohjimmiltasi kuva Kristuksesta, joten jokaisen askeleesi tulisi tuoda esiin sinun sisimmässäsi olevaa jumalallista elämää. Jeesus eli näin, kun Hän oli täällä maan päällä. Hän oli Jumalan ilmentymä;
Tagged under: ,
Tekstitimme suomeksi ”America’s Frontline Doctors” lääkäriryhmän Washingtonin korkeimman oikeuden edustalla 17.10.2020 pitämästä tiedotustilaisuudesta 9 eri lääkärin pitämät puheenvuorot. He viittasivat puheissaan mm. siihen, että ennen tätä nykyistä pandemiaa, yksikään tiedemies tai tieteellinen tutkimus ei ole koskaan väittänyt maskien toimivan millään tavoin viruksia vastaan. Kyse on poliittisesta teatterista kansalaisten vapauksien kustannuksella.   Lääkäriryhmän sanoman tarkoituksena oli

Rapsodia 24.10.2020

Ja nyt, lapsukaiset, pysykää hänessä, että meillä hänen ilmestyessään olisi turva eikä meitä häpeällä karkoitettaisi pois hänen tyköänsä hänen tulemuksessaan. (1. kirje Johannekselle 2:28) Seurakunnan ylöstempaus on lähempänä kuin koskaan aiemmin. Me elämme viimeisissä hetkissä ja viimeisissä “lopunajan merkeissä” ennen kuin Herra ilmestyy. On todella tärkeää, että olet valmiina Häntä varten. 1. Tessalonikalaiskirje 4:16-17 sanoo,

KORONAROKOTE JA BILL GATES

(Alempana oleva kirjoitus on Elina Vuorenmaan suomentama.) Kannattaa selvittää itselleen nyt, mistä on kyse. Kuka on kuka tässä petollisessa todellisen elämän kauhutarinassa?   John F. Kennedy Junior, täysin voittoa tavoittelemattoman Children´s Health Defence -järjestön perustaja on avannut hyvin perusteellisesti ja jopa vienyt oikeuteen asti näitä koko ihmiskuntaa koskevia rikoksia. Kaikki dokumentit on löydettävissä järjestön sivuilta.

Rapsodia 23.10.2020

Ja hän sanoi heille: ”Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille (Markuksen evankeliumi 16:15) Jotkut ovat kysyneet minulta, että menevätkö sellaiset kristityt taivaaseen, jotka eivät koskaan voita sieluja. Heidän kysymyksensä perustuu siihen, mitä Herra sanoi Hesekielin kirjassa 33:2-6: “…Jos minä annan miekan tulla maan kimppuun ja maan kansa on ottanut yhden miehen joukostansa ja

Rapsodia 22.10.2020

Sillä hänessä asuu jumaluuden koko täyteys ruumiillisesti. (Kolossalaiskirje 2:9) Sen jälkeen, kun Jeesus oli noussut kuolleista, Hän ilmestyi omille opetuslapsilleen. Mutta yksi heistä, Tuomas, ei ollut silloin paikalla, joten hän epäili, oliko Jeesus todella noussut kuolleista. Tämän jälkeen Jeesus ilmestyi opetuslapsille uudestaan. Tällä kertaa Tuomas oli paikalla ja Jeesus aloitti keskustelun hänen kanssaan. Jeesus sanoi
Hallitus julkaisi torstaina 25.6 uuden tasa-arvo-ohjelmansa, johon on koottu konkreettisia toimenpiteitä tasa-arvoisemman yhteiskunnan rakentamiseksi. Maria Ohisalo kertoo mm. seuraavaa: ”Ohjelmassa hyödynnetään intersektionaalisen feminismin tarkastelutapaa, jossa huomioidaan yksilön yhteiskunnalliseen asemaan vaikuttavat moninaiset taustatekijät. Niitä ovat esimerkiksi sukupuoli, sosioekonominen tausta, asuinpaikka, alkuperä, perhetausta, koulutus, ikä, vammaisuus, seksuaalinen suuntautuminen, sukupuoli-identiteetti sekä sukupuolen ilmaisu.” Alempana Jussi Halla-ahon analyysi, joka
Tässä on suomeksi tekstitetty 7 minuutin haastattelu vuodelta 2009. Lääkäri Rauni-Leena kertoo videolla suoraan eliitin edesottamuksista silloisessa sikainfluenssa tilanteessa, kun valheet ja väärät ennusteet virtasivat samaan tyyliin WHO:n kautta varsin soljuvasti jo tuolloinkin. Hän kertoo myös siitä miten todellisena tavoitteena on maapallon väestömäärän dramaattinen vähentäminen rokotteiden kautta. Tämä kannattaa kuunnella tarkasti.

Rapsodia 21.10.2020

Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman, niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat, ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra. (Filippiläiskirje 2:9-11) Kun
Tagged under: ,
TOP