RAUHA TULEE JUMALALTA Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman (Johanneksen evankeliumi 16:33). Apostoli Paavali kirjoitti: “Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat, niissä uskottomissa, joiden mielet tämän maailman jumala on niin sokaissut…”
Tämän päivän iltakokouksen myötä pyörähti käyntiin uusi LoveWorld Specials -ohjelmasarja yhdessä Pastori Chrisin ja Pastori Bennyn kanssa, aivan ensimmäistä kertaa tälle valmistautumisen vuodelle 2021! Tässä upeassa viikonmittaisessa ohjelmasarjassa niin Pastori Chris kuin myös Pastori Benny sekä monet muut Jumalan palvelijat Amerikasta jakavat kanssamme ajankohtaista opetusta Jumalan Sanasta sekä siitä, mitä tässä maailmassa on parhaillaan menossa
Tagged under:
UUDELLE LUOMUKSELLE EI OLE PARANTUMISEN LIITTOA Joka ”itse kantoi meidän syntimme” ruumiissansa ristinpuuhun, että me, synneistä pois kuolleina, eläisimme vanhurskaudelle; ja hänen ”haavainsa kautta te olette parannetut” (1. Pietarin kirje 2:24 KJV). Monia niistä parantumista käsittelevistä Raamatun jakeista, joita useat hyvää tarkoittavat kristityt lainaavat, ei ole lainkaan tarkoitettu sovellettaviksi Uuden Testamentin ajassa. Vanhassa Testamentissa Jumala
Tagged under:
HENGEN TÄYTEYS Joka uskoo minuun, hänen sisimmästään on, niinkuin Raamattu sanoo, juokseva elävän veden virrat (Johanneksen evankeliumi 7:38) Miksi kukaan kristitty, joka lukee tämän avausjakeemme, pyytäisi vielä lisää voimaa tai tupla-annoksen voitelua? Sehän olisi täysin ristiriitaista! Pyhä Henki elää sinussa koko täyteydellään. Voitelu on vain ilmituloa tästä Hänen voimasta ja läsnäolosta; miksi sinä pyytäisit siis

Pastori Chris itkee sielujen puolesta

Pastori Chris julisti tämän vuoden 2021 olemaan valmistautumisen vuosi. Valmistelemme sydäntämme palvelemaan Herraa, valmistelemme Seurakuntaa palvelemaan, valmistaudumme Evankeliumin kanssa ja valmistaudumme kohtaamaan Jumalaa. Oletko sinä valmis pian tapahtuvaan Seurakunnan ylöstempaukseen? Tällä sydäntä koskettavalla videolla Pastori Chris itkee ja puhuu siitä, miten tärkeää se on Jumalalle, että me voitamme sieluja tästä pahasta ajasta iankaikkisuuteen Jumalalle. Mitä

Miksi ihmiset eivät herää?

Tässä supisuomalaiset terveiset Andeilta Henna Marialta, joka kertoo videolla neljä syytä sille, miksi ihmiset eivät tunnu heräävän siihen, mitä tässä maailmassa oikeasti tapahtuu. Henna Maria nostaa videolla esiin sen, kuinka osa ihmisistä on kasvanut niin sanotusti pumpulissa, sellaisessa tietoisuudessa, jossa kaikki ihmiset ovat luotettavia eivätkä he näin ollen ole kokeneet omassa ruusuisessa maailmassaan mitään väärää
TUNNUSTUKSESI TEKEVÄT ASIOISTA TODELLISIA Mutta koska meillä on sama uskon Henki, niinkuin kirjoitettu on: ”Minä uskon, sentähden minä puhun”, niin mekin uskomme, ja sentähden me myös puhumme (2. Korinttolaiskirje 4:13). Jotta Sana tuottaisi elämässäsi tuloksia, sinun tulee puhua sitä ääneen. Se, että sinä tiedät Raamatunjakeet ja pidät niitä tietoisuudessasi, ei yksistään vielä riitä. Tunnustaminen saa

Oikeita kysymyksiä täytyy esittää

Pastori Chris kehoitti Uuden Vuoden puheessaan kaikkia ihmisiä esittämään oikeita kysymyksiä omissa maissaan tapahtuvia asioita koskien. Onko viruksen eristämisestä todisteita? Mikä tutkimus todistaa sen, että maskit toimivat? Mitä PCR-testeillä testataan tai etsitään tarkalleen ottaen? Hän opetti myös siitä, miten jopa Jumala sallii esittää kysymyksiä itselleen. Jeesus vastasi myös ihmisten kysymyksiin, eikä suinkaan loukkaantunut niistä. Nyt
Tagged under:

Totuus maskipelleilystä

Tässä puhutteleva video Itävallan parlamentista, jossa kansanedustaja ja lääkäri Dagmar Belakowitsch lataa TV-lähetyksessä tiukkaa tekstiä siitä, kuinka koko maskipakko on vain yhtä poliitikkojen esittämää sirkusta ja teatteria. Hän paljastaa videolla sen, kuinka tiukkaa maskipakkoa vaativan Itävallan kansanedustajat eivät itsekään edes käytä maskia oikein tai jättävät sen lähes poikkeuksetta kokonaan pois esim. lautakuntien kokouksissa, kun kamerat
Onko sinulle kerrottu, että maskien käyttö auttaa ehkäisemään koronaviruksen leviämistä? Tekstitimme juuri lyhyen videon, jolla amerikkalainen Thomas E. Woods näyttää tilastoista sen, miten eri maissa COVID-19-tartuntojen määrät ovat lähteneet nousuun vähän sen jälkeen, kun valtio on määrännyt maskipakon kansalaisilleen. Mielenkiintoista, eikö totta? Kaiken sen perusteella, mitä valtamediasta meille syötetään, voisi kuvitella, että maskien käytöllä olisi
TOP
Copy link
Powered by Social Snap